.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود 20 میلیون گردشگر به مازندران

رئیس کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت: از آغاز نوروز امسال تاکنون حدود 20 میلیون گردشگر و مسافر به استان سفر کردند.

به گزارش شمال نیوز ، سید محمد کریمی عصر شنبه در نشستی خبری دردر جمع خبرنگاران افزود: حدود 9 میلیون نفر از افراد فوق به صورت مقیم از یک تا چند روز در استان سکونت یافته بودند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری اسلامی و درآمد زایی سرانه از اهداف اساسی استان در افق 1404 ترسیم شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اولویت های کاری توسعه مازندران در چارچوب راهبردها و اقدامات توسعه ای استان طراحی شده است، تصریح کرد: پالایش ملی و استانی، نظیر چشم انداز مازندران در افق 1404، سند ملی استان مازندران در تدوین برنامه پنجم توسعه، نظریه پایه توسعه استان و برنامه عملیاتی توسعه و سند توسعه شهرستان ها در قالب برنامه چهارم در افق کوتاه مدت و بلند مدت طرح توسعه استان گنجانده شده است.

کریمی با بیان اینکه تکمیل و توسعه صنایع تبدیلی، میان دستی و متوسط در جهت تکمیل فعالیت های کشاورزی و گردش تولید و اقتصاد اعم دیگر برنامه های اولویت دار استان است، یادآور شد: با توسعه مکانیزاسیون محصولات کشاورزی خواهیم توانست قیمت تمام شده محصول را تا حد زیادی کاهش دهیم.

وی با اعلام اینکه برخورداری از شبکه های حمل و نقل ارتباطی بهره مندی از زیرساخت های مناسب و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سند چشم انداز توسعه ای استان دیده شده است، گفت: بهره مندی از محیط انسانی سالم و با نشاط اولویت بعدی توسعه ای استان خواهد بود.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معرفی شهر شیرود به عنوان پنجاه و دومین شهر مازندران اظهار داشت: از سه هزار و 13 روستای استان تاکنون هزار و 600 روستا دارای دهیاری هستند.

وی با بیان اینکه سند ملی توسعه استان با توجه به قابلیت ها و تنگناهای توسعه ای استان و با تاکید بر صنایع نوین تدوین شده است، افزود: بنا داریم با تولیداتی که در استان شکل خواهد گرفت بسیاری از آنها را به خارج از کشور صادر کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.